Počet záznamů: 1  

Management cestovních kanceláří a agentur

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 217 s. : il., 1 mapa, portréty, formuláře ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3751-5 (brož.)
      Palatková, Monika, - Autor
     cestovní kanceláře  management cestovního ruchu
     kolektivní monografie
    SignaturaC 351.753
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Management cestovních kanceláří a agentur
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.753   

    Údaje o názvuManagement cestovních kanceláří a agentur / M. Palatková ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis217 s. : il., 1 mapa, portréty, formuláře ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3751-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002430494
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Palatková, Monika, 1970- (Autor)
    Předmět.hesla cestovní kanceláře - Česko * management cestovního ruchu - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 338.486.21 , 338.486 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Management cestovních kanceláří a agentur
    Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.