Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    [4. vyd.] - Praha : Grada, 2013 - 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
    ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.)
      Keller, Kevin Lane, - Autor   Juppa, Tomáš - Překladatel   Machek, Martin - Překladatel
     marketingový management
     učebnice vysokých škol
    SignaturaB 53.330
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 08.11.2024)B 53.330 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 53.330   

    Údaje o názvuMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání[4. vyd.]
    Vyd.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
    ISBN978-80-247-4150-5 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002444366
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    OriginálMarketing management
    Dal.odpovědnost Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
    Juppa, Tomáš (Překladatel)
    Machek, Martin (Překladatel)
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8:005 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    PobočkaRezervace
    Lidická0
    Lidická volný výběr1
    Celkem1
    Marketing management
    Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.