Počet záznamů: 1
Marketing management
Kotler, Philip, 1931- - Autor
[4. vyd.] - Praha : Grada, 2013 - 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.)
Keller, Kevin Lane, - Autor Juppa, Tomáš - Překladatel Machek, Martin - Překladatel
marketingový management
učebnice vysokých školSignatura B 53.330 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání [4. vyd.] Vyd.údaje Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002444366 Poznámky Přeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Originál Marketing management Dal.odpovědnost Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
Juppa, Tomáš (Překladatel)
Machek, Martin (Překladatel)
Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Pobočka Rezervace Lidická 0 Lidická volný výběr 1 Celkem 1 Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1