Počet záznamů: 1  

Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Schneiderová, Eva, 1961- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 199 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0375-9 (brož.)
      Hanzová, Marie, - Autor
     čtenářská gramotnost  komunikační dovednosti  literární výchova  pohádky  děti školního věku
     metodické příručky  praktická cvičení
    SignaturaC 351.448

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 351.4482681282651LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuAktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí / Eva Schneiderová, Marie Hanzová
    Osobní jméno Schneiderová, Eva, 1961- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2013
    ISBN978-80-262-0375-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002436007
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Hanzová, Marie, 1944- (Autor)
    Předmět.hesla čtenářská gramotnost * komunikační dovednosti * literární výchova * pohádky * děti školního věku
    Forma, žánr metodické příručky * praktická cvičení
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 028.1 , 316.77:81'42 , 82:37.016 , 82-34 , 316.346.32-053.5 , (072) , (076.5)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Kniha představuje soubor her, hříček, zábavných úkolů a inspirací, které vycházejí z pohádkových motivů – klasických i těch současných. Aktivity hravou formou rozvíjejí vyjadřovací a komunikační dovednosti dětí, slovní zásobu, tvořivý přístup k jazyku, textu a příběhu, vztah k literatuře. Vtipné úlohy mohou děti mladšího či staršího školního věku zabavit na 15, 30 minut až hodinu. Děti dokončují či přetvářejí pohádky, připomínají si vlastnosti pohádkových postav, jejich výroky a činy; tvoří krátké příběhy podle zadání (např. pohádka formou receptu, „ekologická pohádka“ apod.), hledají v předložených krátkých ilustračních ukázkách poučení, nespisovná slova apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...