Počet záznamů: 1  

Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012 - 105 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-0171-0 (brož.)
      Čechurová, Lenka - Editor - Autor
     marketing  manažerská etika  řízení vztahů se zákazníky
     sborníky
    SignaturaC 351.161
    Umístění
    Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 351.161   

    Údaje o názvuChování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem : sborník příspěvků / Lenka Čechurová (ed.)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012
    Fyz.popis105 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN978-80-261-0171-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002435727
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni. 70 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Čechurová, Lenka (Editor) (Autor)
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * manažerská etika * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 17:658 , 005.346 , (062.552)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.