Počet záznamů: 1  

Zveřejněné soukromí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hejlová, Denisa, 1979- - Autor
    1. vyd. - Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2012 - 199 s., iv s. obr. příl. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7325-294-6 (brož.)
    Politika a společnost
    1989-2010 1989-
     politici  masmédia  soukromí a veřejná angažovanost  mediální obraz  mediální komunikace  marketingová komunikace  politická komunikace  politický marketing
     monografie
    SignaturaC 350.954

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Zveřejněné soukromí
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfo
    C 350.9542681280901LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuZveřejněné soukromí : utváření obrazu soukromého života politiků v médiích / Denisa Kasl Kollmannová
    AnotaceSoukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí.
    Osobní jméno Hejlová, Denisa, 1979- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2012
    ISBN978-80-7325-294-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002429276
    Edice Politika a společnost
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 1989-2010 * 1989- * politici - Česko - od 1989 * masmédia - Česko - od 1989 * soukromí a veřejná angažovanost * mediální obraz * mediální komunikace * marketingová komunikace * politická komunikace * politický marketing
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 32-051 , 316.774 , 172.1 , 316.776.3 , 316.772.4 , 658.8:316.77 , 316.772.4:32 , 32.019.5:659.1 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...