Počet záznamů: 1  

Historie mediální komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Verner, Pavel, 1952- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013 - 192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7452-027-3 (brož.)
     dějiny žurnalistiky  dějiny žurnalistiky  mediální komunikace
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 350.940
    Umístění 070 - Žurnalistika. Tisk
    Historie mediální komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.04.2024)C 350.940   

    Údaje o názvuHistorie mediální komunikace / Pavel Verner
    Záhlaví-jméno Verner, Pavel, 1952- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013
    Fyz.popis192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN978-80-7452-027-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002438714
    PoznámkyChronologický přehled
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla dějiny žurnalistiky * dějiny žurnalistiky - Česko * mediální komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 316.772.4 , 070(091) , (437.3) , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru070 - Žurnalistika. Tisk
    Druh dok.KNIHY
    Historie mediální komunikace
    Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii. Práce s textem by měla spočívat především v pochopení souvislostí kontinuálnosti vývoje světa ve stále provázanějších souvislostech a při stále větším zapojení médií k prosazování zejména propagačních a propagandistických cílů různých subjektů stále globalizovanějšího světa. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.