Počet záznamů: 1
Karlíček, Miroslav, 1979- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 255 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-4208-3 (brož.)
marketing
kolektivní monografieSignatura C 350.612 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
Roky odběru: 2005-16
cnb001581619Údaje o názvu Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Záhlaví-jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 255 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4208-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002432910 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.