Počet záznamů: 1  

Holistická marketingová koncepce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Barčík, Tomáš, 1978- - Autor
    Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 112 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.)
    Právo - edice pro právo a management
     marketing  marketingový management
    holistický marketing
     monografie
    SignaturaC 350.448
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Holistická marketingová koncepce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 350.448   

    Údaje o názvuHolistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík
    Záhlaví-jméno Barčík, Tomáš, 1978- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Ústav práva a právní vědy, 2013
    Fyz.popis112 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-905247-2-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002414515
    Edice Právo - edice pro právo a management
    PoznámkyNázev edice na obálce: Právo a management
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.heslaholistický marketing
    Předmět.hesla marketing * marketingový management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT (048.8) , 658.8 , 658.8:005
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Holistická marketingová koncepce
    Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.