Počet záznamů: 1  

Dějiny moderního podnikání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Geršlová, Jana, 1955- - Autor
    1. vyd. - [Praha] : Professional Publishing, 2012 - 224 s. ; 25 cm
    ISBN 978-80-7431-080-5 (váz.) :
    19.-20. století
     dějiny podnikání  hospodářské dějiny
     monografie
    SignaturaC 350.466
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Dějiny moderního podnikání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 350.466 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 350.466   

    Údaje o názvuDějiny moderního podnikání / Jana Geršlová
    Záhlaví-jméno Geršlová, Jana, 1955- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údaje[Praha] : Professional Publishing, 2012
    Fyz.popis224 s. ; 25 cm
    ISBN978-80-7431-080-5 (váz.) : Kč 288,00
    Číslo nár. bibl.cnb002434656
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 19.-20. století * dějiny podnikání - Evropa - 19.-20. století * hospodářské dějiny - Evropa - 19.-20. století
    Forma, žánr monografie
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 658.114(091) , 338(091) , (4) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Dějiny moderního podnikání
    Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.