Počet záznamů: 1  

Psychologie přesvědčování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Gálik, Stanislav, 1986- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 95 s., [12] s. obr. příl. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4247-2 (brož.)
    Psyché
     persuaze  psychologie prodeje  manipulace (psychologie)
     příručky
    SignaturaC 350.276

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 350.2762681278321LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuPsychologie přesvědčování / Stanislav Gálík
    Osobní jméno Gálik, Stanislav, 1986- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    ISBN978-80-247-4247-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002416237
    Edice Psyché (Grada)
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Buy this book
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla persuaze * psychologie prodeje * manipulace (psychologie)
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.776.33 , 658.8:005.32 , 316.628 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...