Počet záznamů: 1  

Česká reklama

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Krupka, Jaroslav, 1971- - Autor
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.)
     reklama a propagace  dějiny reklamy  dějiny reklamy  reklamní agentury  reklamní média
     monografie
    SignaturaC 349.851
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Česká reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.851   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 349.851 v1   

    Údaje o názvuČeská reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka
    Část názvuOd pana Vajíčka po falešné soby
    Záhlaví-jméno Krupka, Jaroslav, 1971- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2012
    Fyz.popis264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-265-0046-9 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002396309
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    Předmět.hesla reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy - Československo * dějiny reklamy - Česko * reklamní agentury - Česko * reklamní média
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 659.1(091) , 659.187 , 659.13/.16 , (437.3) , (437) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Česká reklama
    „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.