Počet záznamů: 1  

Autoevaluace v mateřské škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Syslová, Zora, 1964- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 177 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0183-0 (brož.)
    1991-2010
     mateřské školy  předškolní výchova  pedagogická evaluace  management školy
     studie  metodické příručky
    SignaturaC 349.736
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Autoevaluace v mateřské škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.736   

    Údaje o názvuAutoevaluace v mateřské škole : cesta ke kvalitě vzdělávání / Zora Syslová
    Záhlaví-jméno Syslová, Zora, 1964- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2012
    Fyz.popis177 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0183-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002379327
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla 1991-2010 * mateřské školy - Česko - 1991-2010 * předškolní výchova - Česko - 1991-2010 * pedagogická evaluace * management školy
    Forma, žánr studie * metodické příručky
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.091:005.25 , 373.24 , 373.2 , 37.011/.012 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Autoevaluace v mateřské škole
    Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV. Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.