Počet záznamů: 1
Giles, David, 1964- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 185 s. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3921-2 (brož.)
Z pohledu psychologie
masmédia psychologie médií vliv médií
učebniceSignatura C 349.696 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Psychologie médií / David Giles ; [z anglického originálu ... přeložila Helena Šolcová] Záhlaví-jméno Giles, David, 1964- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 185 s. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3921-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002409582 Edice Z pohledu psychologie Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Originál Psychology of the media Předmět.hesla masmédia * psychologie médií * vliv médií Forma, žánr učebnice Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 316.774:316.776.33 , 659.3 , 159.98:316.774 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1