Počet záznamů: 1  

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sedláčková, Hana - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika - 148 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7357-884-8 (brož.)
      Syslová, Zora, - Autor   Štěpánková, Lucie - Autor
     předškolní výchova  pedagogická diagnostika  vývojová psychologie  pedagogická evaluace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 349.655
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *15.09.2021)C 349.655   

    Údaje o názvuHodnocení výsledků předškolního vzdělávání / Hana Sedláčková, Zora Syslová, Lucie Štěpánková
    Záhlaví-jméno Sedláčková, Hana (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika
    Fyz.popis148 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7357-884-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002375652
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    Dal.odpovědnost Syslová, Zora, 1964- (Autor)
    Štěpánková, Lucie (Autor)
    Předmět.hesla předškolní výchova * pedagogická diagnostika * vývojová psychologie * pedagogická evaluace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 159.922 , 37.013.77 , 373.2 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    PobočkaRezervace
    Lidická volný výběr1
    Celkem1
    Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
    Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti. K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.