Počet záznamů: 1  

Dítě v rovnováze

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Goddard, Sally, 1957- - Autor
    První vydání - 265 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-971033-0-9
      Dachová, Mariana - Překladatel   Jurečková, Naďa - Překladatel
     motorika člověka  motorické schopnosti  vývoj dítěte  učení  psychologie dítěte  děti předškolního věku
     příručky
    SignaturaC 349.559
    Umístění 612 - Fyziologie
    Dítě v rovnováze
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.559   

    Unifikovaný název Well balanced child. Česky
    Údaje o názvuDítě v rovnováze : pohyb a učení v raném dětství / Sally Goddard Blythe ; z anglického originálu The well balanced child (movement and early learning) ... přeložila Mariana Dachová, do češtiny s použitím anglického originálu převedla Naďa Jurečková
    Část názvuPohyb a učení v raném dětství
    Záhlaví-jméno Goddard, Sally, 1957- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    Nakladatel[Bratislava] : Inštitút psychoterapie a socioterapie, 2012
    Fyz.popis265 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-971033-0-9
    PoznámkyPřeloženo ze slovenského vydání?
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Dachová, Mariana (Překladatel)
    Jurečková, Naďa (Překladatel)
    Předmět.hesla motorika člověka * motorické schopnosti * vývoj dítěte * učení * psychologie dítěte * děti předškolního věku
    Forma, žánr příručky
    Konspekt612 - Fyziologie člověka a srovnávací fyziologie
    MDT 612.74/.76 , 612.76 , 612.65 , 159.953.5 , 159.922.7 , 316.346.32-053.4 , (035)
    Země vyd.Slovensko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru612 - Fyziologie
    Druh dok.KNIHY
    Dítě v rovnováze
    Je nesporné, že pro duševní a fyzický růst a vývin dítěte je nesmírně důležitý pohyb: výzkumy Institutu neuro-fyziologické psychologie potvrdily, že při vývoji dítěte existuje vzájemná souvislost mezi fungováním mozku a pohybem. Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy organismu a při facilitaci společenských interakcí i sociálního rozvoje. Autorka, ředitelka Institutu neuro-fyziologické psychologie ve Velké Británii, předkládá pohybové programy, přičemž tvrdí, že klíčem k úspěchu při zavádění jakéhokoliv intervenčního programu je přizpůsobení individuálním potřebám dítěte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.