Počet záznamů: 1  

Velký slovník marketingových komunikací

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jurášková, Olga, 1966- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4354-7 (váz.)
      Horňák, Pavel, - Autor
     marketing  marketingová komunikace
     výkladové slovníky
    SignaturaC 349.314
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 349.314   

    Údaje o názvuVelký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
    Záhlaví-jméno Jurášková, Olga, 1966- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4354-7 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002390586
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor)
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace
    Forma, žánr výkladové slovníky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , 658.8 , (038.072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.