Počet záznamů: 1  

Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Havel, Jiří, 1968- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 110 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5714-2 (brož.)
      Najvarová, Veronika, - Autor
     funkční gramotnost  čtenářská gramotnost  děti školního věku  základní školy
     sborníky
    SignaturaC 349.003
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.003   

    Údaje o názvuRozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ / Jiří Havel, Veronika Najvarová a kol.
    Záhlaví-jméno Havel, Jiří, 1968- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis110 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5714-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002368169
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Najvarová, Veronika, 1980- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla funkční gramotnost * čtenářská gramotnost * děti školního věku * základní školy
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.03 , 028.1 , 316.346.32-053.5 , 373.3 , (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ
    Studijní texty přinášejí budoucím učitelům na 1. stupni základní školy širší náhled na problematiku gramotnosti. Objasňují význam dovedností čtení a psaní v životě žáka (člověka) a obsahují vybrané metody a formy rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti. První část objasňuje filozofii současného přístupu k budování základů gramotnosti. Ve druhé části jsou postupně komentovány jednotlivé složky funkční gramotnosti, která je na základních školách pravidelně posuzována v mezinárodních srovnávacích testech. Konečně třetí část obsahuje náčrt některých činností a metod, kterými můžeme gramotnostní kompetence rozvíjet téměř ve všech předmětech školního kurikula. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.