Počet záznamů: 1  

Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hricová, Lenka - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 203 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5564-3 (brož.)
     sluchově postižené děti  sluchově postižené děti  základní školy  základní školy  učitel a žák  učitel a žák  alternativní a augmentativní komunikace  komunikační dovednosti
     monografie
    SignaturaC 348.977
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 348.977   

    Údaje o názvuAnalýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu / Lenka Hricová
    Záhlaví-jméno Hricová, Lenka (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis203 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5564-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002265035
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Německé a anglické resumé
    Předmět.hesla sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Německo * základní školy - Česko * základní školy - Německo * učitel a žák - Česko * učitel a žák - Německo * alternativní a augmentativní komunikace * komunikační dovednosti
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.263-053.2 , 373.3 , 37.064.2 , 316.772-028.82 , 316.77:81'42 , (437.3) , (430) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
    Monografie se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření – analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.