Počet záznamů: 1  

Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Čech, Tomáš, 1974- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2011 - 255 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-5448-6 (Masarykova univerzita : brož.), ISBN 978-80-7392-153-8 (MSD : brož.)
     mobbing  základní školy
     monografie
    SignaturaC 348.973
    Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.973   

    Údaje o názvuMobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol : škola a zdraví pro 21. století, 2011 / Tomáš Čech
    Část názvuŠkola a zdraví pro 21. století
    Obálkový názevŠkola a zdraví 21
    Záhlaví-jméno Čech, Tomáš, 1974- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2011
    Fyz.popis255 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-210-5448-6 (Masarykova univerzita : brož.)
    978-80-7392-153-8 (MSD : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002193698
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Část. slovenský text, anglické resumé
    Dal.odpovědnost Škola a zdraví pro 21. století (projekt)
    Předmět.hesla mobbing * základní školy - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt331 - Práce
    MDT 331.104:364.636 , 373.3 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; slovenština
    Ve volném výběru364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Druh dok.KNIHY
    Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol
    Publikace se zabývá problematikou mobbingu, tedy šikany na pracovišti. Vymezuje obecná specifika tohoto fenoménu, jeho klasifikaci, znaky a další oblasti včetně zmapování dostupných výzkumů. Stěžejní orientace práce je zaměřena na mobbing a bossing jako nežádoucích forem jednání v prostředí školy, která se opírá o rozsáhlý reprezentativní výzkum výskytu fenoménu v prostředí českých základních škol – jedná se o první reprezentativní výzkum této problematiky v prostředí českých škol. Cílem výzkumu v rovině kvantitativní bylo zmapovat prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku povědomí a informovanost o jevech mezi učiteli, dále konkrétní zkušenosti, formy mobbingu typické pro prostředí školy, zaměřil se také na agresory, mechanismy obrany oběti a řešení problému a v neposlední řadě na klima školy. V kvalitativní rovině jsou vyhodnoceny výpovědi učitelů, kteří se stali obětí mobbingu nebo bossingu s cílem proniknout do podstaty tohoto jednání. Vyústěním knihy je zmapování právních norem, o které se případné oběti mohou v českém právním řádu opřít, ale také další strategie obrany mobbingu včetně možných preventivních opatření. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.