Počet záznamů: 1
Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol
Čech, Tomáš, 1974- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2011 - 255 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-210-5448-6 (Masarykova univerzita : brož.), ISBN 978-80-7392-153-8 (MSD : brož.)
mobbing základní školy
monografieSignatura C 348.973 Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Údaje o názvu Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol : škola a zdraví pro 21. století, 2011 / Tomáš Čech Část názvu Škola a zdraví pro 21. století Obálkový název Škola a zdraví 21 Záhlaví-jméno Čech, Tomáš, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2011 Fyz.popis 255 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-210-5448-6 (Masarykova univerzita : brož.) 978-80-7392-153-8 (MSD : brož.) Číslo nár. bibl. cnb002193698 Poznámky 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Část. slovenský text, anglické resumé Dal.odpovědnost Škola a zdraví pro 21. století (projekt)
Předmět.hesla mobbing * základní školy - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 331 - Práce MDT 331.104:364.636 , 373.3 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; slovenština Ve volném výběru 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Druh dok. KNIHY Publikace se zabývá problematikou mobbingu, tedy šikany na pracovišti. Vymezuje obecná specifika tohoto fenoménu, jeho klasifikaci, znaky a další oblasti včetně zmapování dostupných výzkumů. Stěžejní orientace práce je zaměřena na mobbing a bossing jako nežádoucích forem jednání v prostředí školy, která se opírá o rozsáhlý reprezentativní výzkum výskytu fenoménu v prostředí českých základních škol – jedná se o první reprezentativní výzkum této problematiky v prostředí českých škol. Cílem výzkumu v rovině kvantitativní bylo zmapovat prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku povědomí a informovanost o jevech mezi učiteli, dále konkrétní zkušenosti, formy mobbingu typické pro prostředí školy, zaměřil se také na agresory, mechanismy obrany oběti a řešení problému a v neposlední řadě na klima školy. V kvalitativní rovině jsou vyhodnoceny výpovědi učitelů, kteří se stali obětí mobbingu nebo bossingu s cílem proniknout do podstaty tohoto jednání. Vyústěním knihy je zmapování právních norem, o které se případné oběti mohou v českém právním řádu opřít, ale také další strategie obrany mobbingu včetně možných preventivních opatření. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1