Počet záznamů: 1  

Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chaloupková, Soňa, 1982- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 232 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5646-6 (brož.)
     mentálně postižené děti  výchova a vzdělávání  základní školy praktické  vzdělávací programy  vyučovací metody
     Česko
     monografie
    SignaturaC 348.962
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.05.2024)C 348.962   

    Údaje o názvuAnalýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice / Soňa Chaloupková
    Záhlaví-jméno Chaloupková, Soňa, 1982- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis232 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5646-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002342581
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla mentálně postižené děti - Česko * výchova a vzdělávání - Česko * základní školy praktické - Česko * vzdělávací programy - Česko * vyučovací metody - Česko * Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 376 , 373.3-056.36 , 37.091.214 , 37.091.3 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
    Monografie je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. Teoretická část monografie charakterizuje mentální postižení a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením z teoretického hlediska. Empirická část monografie obsahuje dva výzkumné projekty. První výzkumný projekt je zaměřen na analýzu školních vzdělávacích programů v základních školách praktických v Jihomoravském kraji. Cílem druhého výzkumného projektu je analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice. Součástí jsou také doporučení pro speciálněpedagogickou teorii a praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.