Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
    2. aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4209-0 (brož.)
     cestovní ruch  marketing
     monografie
    SignaturaC 348.895
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 348.895   

    Údaje o názvuMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Záhlaví-jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor)
    Údaje o vydání2. aktualiz. a rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002388696
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla cestovní ruch * marketing
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 338.48 , 658.8 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu
    Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.