Počet záznamů: 1
Mark, Margaret - Autor
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 352 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-265-0027-8
Pearson, Carol, - Autor
obchodní značky řízení značky marketingová komunikace archetypy
monografieSignatura C 348.653 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný] Záhlaví-jméno Mark, Margaret (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2012 Fyz.popis 352 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-265-0027-8 Číslo nár. bibl. cnb002380061 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Pearson, Carol, 1944- (Autor)
Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace * archetypy Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.626 , 005:658.626 , 658.8:316.77 , 159.964.21 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1