Počet záznamů: 1  

Hrdina nebo psanec

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mark, Margaret - Autor
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0027-8
      Pearson, Carol, - Autor
     obchodní značky  řízení značky  marketingová komunikace  archetypy
     monografie
    SignaturaC 348.653
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Hrdina nebo psanec
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.12.2025)C 348.653   

    Title statementHrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]
    Main entry-name Mark, Margaret (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2012
    Phys.des.352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0027-8
    National bibl. num.cnb002380061
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Pearson, Carol, 1944- (Author)
    Subj. Headings obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace * archetypy
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.626 , 005:658.626 , 658.8:316.77 , 159.964.21 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Hrdina nebo psanec
    Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.