Počet záznamů: 1  

Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Rumpel, Petr, 1964- - Autor
    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 - 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.)
      Boruta, Tomáš - Autor   Slach, Ondřej, - Autor
     regionální rozvoj  rozvoj venkova  teritoriální marketing
     metodické příručky
    SignaturaB 52.884v1
    Umístění 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 52.884v1   

    Údaje o názvuRegionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej
    Záhlaví-jméno Rumpel, Petr, 1964- (Autor)
    Vyd.údaje[Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011
    Fyz.popis57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-7368-904-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002373974
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Boruta, Tomáš (Autor)
    Slach, Ondřej, 1981- (Autor)
    Předmět.hesla regionální rozvoj - Česko * rozvoj venkova - Česko * teritoriální marketing - Česko
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT 332.055.2 , 711.3 , 332.146 , (437.3) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru332 - Regionální ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.