Počet záznamů: 1  

Kompetence manažerů v sociálních službách

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2010 - 188 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7368-855-4 (brož.)
    Spisy Filozofické fakulty Ostravské univerzity ;
      Schneiderová, Anna, - Editor
     neziskové organizace  sociální služby  manažerské dovednosti
     kolektivní monografie
    SignaturaC 348.445
    Umístění 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc
    Kompetence manažerů v sociálních službách
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.445   

    Údaje o názvuKompetence manažerů v sociálních službách / Anna Schneiderová (ed.)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2010
    Fyz.popis188 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7368-855-4 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002179697
    Edice/vedl.záhl. Ostravská univerzita. Filozofická fakulta. Spisy ; 225/2010
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Schneiderová, Anna, 1947- (Editor)
    Předmět.hesla neziskové organizace * sociální služby * manažerské dovednosti
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt364-1/-7 - Druhy sociální pomoci a služeb
    MDT 334.012.46 , 364-7 , 005.336.5 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201105/contents/nkc20112179697_1.pdf
    Ve volném výběru364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc
    Druh dok.KNIHY
    Kompetence manažerů v sociálních službách
    Publikace s názvem „Kompetence manažerů v sociálních službách“ se zabývá managementem nepodnikatelských organizací a jeho kompetencemi. Dílčí kapitoly jsou věnovány odlišnostem podnikatelského a nepodnikatelského managementu, kompetenčním modelům a dílčím kompetencím osobnostním, kognitivním, komunikačním, rozvojovým, týmovým a řídícím. Kvalitativní výzkumný přístup vyúsťuje do návrhu kompetenčního modelu manažera v sociálních službách a  aktivit k jejich rozvoji. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.