Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    4., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.)
    Expert
     reklama a propagace  psychologie reklamy  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 348.156
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.156   

    Údaje o názvuPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání4., rozš. a aktualiz. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4005-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002340889
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 159.98:659.1 , 658.8:316.77 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Psychologie reklamy
    Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.