Počet záznamů: 1  

Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Antonova, Marika, 1976- - Autor
    1. vyd. - Brno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2011 - 179 s. : il. (převážně barev.), faksim. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7460-008-1 (brož.)
    Výběrová řada doktorských prací
     umělci se sluchovým postižením  herectví  herci  hudební rytmus  znakový jazyk
     doktorské disertace
    SignaturaB 52.651
    Umístění 792 - Divadlo
    Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 52.651   

    Údaje o názvuRytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce / Marika Antonova
    Záhlaví-jméno Antonova, Marika, 1976- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2011
    Fyz.popis179 s. : il. (převážně barev.), faksim. ; 30 cm
    ISBN978-80-7460-008-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002265375
    Edice/vedl.záhl. Janáčkova akademie múzických umění. Výběrová řada doktorských prací
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla umělci se sluchovým postižením * herectví * herci * hudební rytmus * znakový jazyk
    Forma, žánr doktorské disertace
    Konspekt791/793 - Divadlo, film, tanec (obecně)
    MDT 792.028 , 7.071-056.263 , 791/792.071.2 , 781.62 , 81'221.24 , (043.3)378.245
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru792 - Divadlo
    Druh dok.KNIHY
    Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce
    Práce vychází z podrobného pochopení problematiky skupiny Neslyšících spoluobčanů v jejich míře, způsobu a úrovni vzdělání, jisté výlučnosti kultury, způsobů komunikace mezi sebou a se světem a potřebám kreativního vyjádření i sebevyjádření. Protože základním tématem práce je rytmus jakožto jedna ze složek tvořících kreativní prostředí a tvůrčí i komunikační možnosti, musela se autorka věnovat rytmu jako fenoménu obecně, práci s ním, vytváření rytmu a míře jeho stability, věnovat se analýze rytmických struktur, především pak specifickým otázkám při tvorbě Neslyšících. Z toho pak přirozeně vyplynulo propojení teoretických poznatků či premis s tvůrčí praxí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.