Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
kniha
Stuchlý, Jaroslav - Autor
1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 - 1 CD-ROM ; 12 cm
ISBN 978-80-7468-022-9
marketingový výzkum
učební texty CD-ROMSignatura CDK 538 Údaje o názvu Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Jaroslav Stuchlý Záhlaví-jméno Stuchlý, Jaroslav (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 Fyz.popis 1 CD-ROM ; 12 cm ISBN 978-80-7468-022-9 Číslo nár. bibl. cnb002358896 Poznámky Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učební texty * CD-ROM Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 , (07) , (0.034.44) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Načítání…
Počet záznamů: 1