Počet záznamů: 1  

Komunikace ve školní třídě

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šeďová, Klára, 1974- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 293 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0085-7 (brož.)
      Švaříček, Roman, - Autor   Šalamounová, Zuzana, - Autor
     pedagogická komunikace  učitel a žák  školní třídy
     kolektivní monografie
    SignaturaC 347.535
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Komunikace ve školní třídě
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 01.07.2024)C 347.535 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.09.2024)C 347.535   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 11.09.2024)C 347.535 a   

    Údaje o názvuKomunikace ve školní třídě / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová
    Záhlaví-jméno Šeďová, Klára, 1974- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2012
    Fyz.popis293 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0085-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002258059
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Švaříček, Roman, 1978- (Autor)
    Šalamounová, Zuzana, 1984- (Autor)
    Předmět.hesla pedagogická komunikace * učitel a žák * školní třídy
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.772.4:37 , 37.064.2 , 37.091.252 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Komunikace ve školní třídě
    Kniha nabízí aktuální informace o tom, jak probíhá komunikace mezi učitelem a žáky. Tyto informace jsou čerpány z originálního výzkumu autorského týmu, který zahrnoval dlouhodobé pozorování a videonahrávky vyučovacích hodin různých učitelů druhého stupně základní školy. Kniha tak přináší řadu příkladů ze školní praxe, umožňuje vytvořit si živou představu o tom, jak komunikace ve školní třídě reálně probíhá. Detailně se zaobírá například povahou učitelských otázek a zpětné vazby, kterou učitelé žákům poskytují. Rovněž upozorňuje na skutečnost, že komunikace ve školní třídě se netýká pouze vyučovacích obsahů, ale podílí se také na utváření vztahů mezi učitelem a žáky, jako je náklonnost a respekt či naopak antipatie a despekt. V závěrečné kapitole je prezentována koncepce dialogického vyučování jako ideálního modelu pedagogické komunikace a jsou hledány způsoby, které by českým učitelům mohly pomoci se tomuto modelu přiblížit. Kniha je určena studentům učitelství a pedagogických oborů, praktikujícím učitelům a odborníkům z oblasti věd o výchově. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.