Počet záznamů: 1  

Čtenářská gramotnost ve výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 65 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.)
      Altmanová, Jitka - Autor
     čtenářská gramotnost  čtenářství  literární výchova  předmětová didaktika
     metodické příručky
    SignaturaC 347.386
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Čtenářská gramotnost ve výuce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.05.2024)C 347.386   

    Údaje o názvuČtenářská gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Jitka Altmanová ... et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011
    Fyz.popis65 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-86856-98-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002344145
    Poznámky500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Altmanová, Jitka (Autor)
    Předmět.hesla čtenářská gramotnost * čtenářství * literární výchova * předmětová didaktika
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 028.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Čtenářská gramotnost ve výuce
    Rozvíjení čtenářské gramotnosti by mělo být jedním z hlavních cílů celého vzdělávacího procesu, žáci by si měli čtenářské dovednosti a návyky budovat už v raných fázích vzdělávání tak, aby na konci základní školy měli čtenářské dovednosti dobře zvládnuté a zvyky pevně zakořeněné. Na dalších vzdělávacích stupních je úlohou pedagogů obojí upevňovat, podporovat a rozvíjet některé složitější čtenářské dovednosti, které vyžadují rozvinuté abstraktní myšlení. Předkládaný soubor příkladů dobré praxe navazuje na příručku Gramotnosti ve vzdělávání, vydanou VÚP na podzim roku 2010. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.