Počet záznamů: 1  

Matematická gramotnost ve výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 71 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.), ISBN 978-80-87000-97-7
      Nemčíková, Katarína - Autor
     matematika  učivo základních škol  matematická gramotnost
     metodické příručky
    SignaturaC 347.365
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 347.365   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 347.365 v1   

    Údaje o názvuMatematická gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Katarína Nemčíková ... et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011
    Fyz.popis71 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN978-80-86856-99-5 (brož.)
    978-80-87000-97-7
    Číslo nár. bibl.cnb002344146
    Poznámky500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Nemčíková, Katarína (Autor)
    Předmět.hesla matematika * učivo základních škol * matematická gramotnost
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt51 - Matematika
    MDT 37.015.31:51 , 51 , 373.3.016 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Výsledky mezinárodních výzkumů PISA a TIMSS dokládají výrazné zhoršení českých žáků v matematice. Jak by mohl učitel při hodinách matematiky postupovat, jaké metody práce a jaké úlohy pro žáky volit, aby se úroveň jejich matematické gramotnosti zvýšila? Odpověď je třeba hledat ve správném pochopení pojmu matematická gramotnost. Učitel matematiky by měl velmi dobře vědět, co se pod pojmem matematickágramotnost skrývá, jaké „matematické kompetence“ by měl u svých žáků rozvíjet. Na základě tohoto pochopení potom volí vhodnou vyučovací metodu a vhodné úlohy, které při vyučování bude využívat. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.