Počet záznamů: 1  

Senior - zákazník budoucnosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Reidl, Andreas - Autor
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0018-6 (brož.)
     marketing  senioři
     monografie
    SignaturaC 347.205
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Senior - zákazník budoucnosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 347.205   

    Údaje o názvuSenior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+ / Andreas Reidl ; [překlad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková]
    Záhlaví-jméno Reidl, Andreas (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2012
    Fyz.popis256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0018-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002357533
    PoznámkyPřeloženo z němčiny. Obsahuje rejstřík
    OriginálSeniorenmarketing
    Předmět.hesla marketing * senioři
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 316.346.32-053.9 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Senior - zákazník budoucnosti
    Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu. Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vám představí: - nové podoby stáří - sedm tvrzení k marketingu pro seniory - strategii A.GE - změny životních zvyklostí a oblastí zisku - a mnoho dalšího Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz – stejně to přece dělají. Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.