Počet záznamů: 1
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V
Bartoňová, Miroslava, 1965- - Autor
1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2011 - 299 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-220-8 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-5709-8 (Masarykova univerzita : brož.)
Vítková, Marie, - Autor
integrovaná výchova a vzdělávání základní školy děti se zdravotním postižením problémové děti speciální pedagogika
kolektivní monografieSignatura C 346.898 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. = Education of pupils with special educational needs V. / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. Par.title Education of pupils with special educational needs V. Main entry-name Bartoňová, Miroslava, 1965- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2011 Phys.des. 299 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-220-8 (Paido : brož.) 978-80-210-5709-8 (Masarykova univerzita : brož.) National bibl. num. cnb002343843 Note 320 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Language note Anglická resumé Another responsib. Vítková, Marie, 1947- (Author)
Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání * základní školy * děti se zdravotním postižením * problémové děti * speciální pedagogika Form, Genre kolektivní monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 37.043.2 , 373.3 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 316.346.32-053.2-056.49 , 376 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS V odborné knize je prezentován výzkum výzkumných týmů výzkumného záměru za pátý rok jejich činnosti. Jsou zpracovány obecné otázky sociálních determinant inkluzivního vzdělávání se zaměřením na možnost měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace a na pojetí resilience v dětském věku a její význam pro ranou podporu. Výzkumná šetření byla orientovaná na inkluzi na 1. stupni základních škol, integraci žáků s lehkým mentálním postižením do školy hlavního vzdělávacího proudu, na intervenci žáků s poruchami chování a výskyt závislostního chování u mládeže s tělesným postižením. Dalšími tématy výzkumu byla: perspektiva žáků s odlišným mateřským jazykem, hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v předmětu cizí jazyk a téma přechod škola – povolání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1