Počet záznamů: 1  

Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bednářová, Jiřina, 1963- - Autor
    1. vyd. - Brno : Edika, 2012 - 48 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.)
    Dětská naučná edice. Předškoláci
      Šmarda, Richard, - Ilustrátor
     prostorové vnímání  vnímání času  vizuální vnímání  grafomotorika  děti předškolního věku
     pracovní sešity  příběhy  publikace pro děti
    SignaturaB 52.482
    Umístění 159.93 - City. Smyslové vnímání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory k vypůjčeníB 52.482 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 03.05.2024)B 52.482 b   

    Údaje o názvuOrientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let : kdy to bylo, kde se stalo medvídě se zatoulalo / Jitka Bednářová ; [ilustrace Richard Šmarda]
    Záhlaví-jméno Bednářová, Jiřina, 1963- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Edika, 2012
    Fyz.popis48 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN978-80-266-0022-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002344408
    Edice Dětská naučná edice (Computer Press). Předškoláci
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno pro děti od 4-6 let
    Dal.odpovědnost Šmarda, Richard, 1950- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla prostorové vnímání * vnímání času * vizuální vnímání * grafomotorika * děti předškolního věku
    Forma, žánr pracovní sešity * příběhy * publikace pro děti
    Konspekt159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 316.346.32-053.4 , 159.946.4 , 159.931 , 159.937.53 , 159.937.52 , (0:82-32) , 821-32 , (0.053.2) , (076.1)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.93 - City. Smyslové vnímání
    Druh dok.KNIHY
    Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.