Počet záznamů: 1  

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Švrčková, Marie - Autor
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 - 242, [55] s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) :
    21. století
     základní vzdělávání  základní vzdělávání  čtenářská gramotnost  čtení  vyučovací metody  pedagogický výzkum
     monografie  výzkumné zprávy
    SignaturaC 346.655
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 346.655   

    Údaje o názvuKvalita počáteční čtenářské gramotnosti : výzkumná analýza a popis soudobého stavu / [Marie Švrčková]
    Záhlaví-jméno Švrčková, Marie (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011
    Fyz.popis242, [55] s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7464-020-9 (brož.) : Kč 150,00
    Číslo nár. bibl.cnb002269741
    PoznámkyNa rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzitě v Ostravě, katedra pedagogicky primárního a alternativního vzdělávání. Část. tištěno napříč. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání (Jiná role)
    Předmět.hesla 21. století * základní vzdělávání - Česko - 21. století * základní vzdělávání - země Evropské unie - 21. století * čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * pedagogický výzkum
    Forma, žánr monografie * výzkumné zprávy
    Konspekt028 - Čtení. Četba
    MDT 373.3 , 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 37.012 , (437.3) , (4) , (048.8) , (047.31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Druh dok.KNIHY
    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
    Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula základního vzdělávání (po roce 2007) a zároveň prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Předkládaná práce nahlíží na problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti v kontinuitě s fenoménem kompetencí. Strukturu publikace tvoří: 1. část teoretického konceptu vymezující základní pojmosloví řešené problematiky. 2. část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.