Počet záznamů: 1
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
Švrčková, Marie - Autor
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 - 242, [55] s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) :
21. století
základní vzdělávání základní vzdělávání čtenářská gramotnost čtení vyučovací metody pedagogický výzkum
monografie výzkumné zprávySignatura C 346.655 Umístění 028 - Čtení. Čtenářství Údaje o názvu Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti : výzkumná analýza a popis soudobého stavu / [Marie Švrčková] Záhlaví-jméno Švrčková, Marie (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 Fyz.popis 242, [55] s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) : Kč 150,00 Číslo nár. bibl. cnb002269741 Poznámky Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzitě v Ostravě, katedra pedagogicky primárního a alternativního vzdělávání. Část. tištěno napříč. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání (Jiná role)
Předmět.hesla 21. století * základní vzdělávání - Česko - 21. století * základní vzdělávání - země Evropské unie - 21. století * čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * pedagogický výzkum Forma, žánr monografie * výzkumné zprávy Konspekt 028 - Čtení. Četba MDT 373.3 , 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 37.012 , (437.3) , (4) , (048.8) , (047.31) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 028 - Čtení. Čtenářství Druh dok. KNIHY Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula základního vzdělávání (po roce 2007) a zároveň prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Předkládaná práce nahlíží na problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti v kontinuitě s fenoménem kompetencí. Strukturu publikace tvoří: 1. část teoretického konceptu vymezující základní pojmosloví řešené problematiky. 2. část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1