Počet záznamů: 1  

Komunikace bez zábran

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Berckhan, Barbara, 1957- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 112 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-0066-6 (brož.)
     interpersonální komunikace  komunikační dovednosti
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 346.648
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Komunikace bez zábran
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.648   

    Údaje o názvuKomunikace bez zábran : jak se naladit na společnou vlnovou délku / Barbara Berckhan ; [z německého originálu ... přeložil Pravoslav Prokeš]
    Část názvuJak se naladit na společnou vlnovou délku
    Záhlaví-jméno Berckhan, Barbara, 1957- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2012
    Fyz.popis112 s. : il. ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0066-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002257847
    OriginálLeicht und locker kommunizhieren. So finden Sie eine gemeinsame Wellenlänge
    Předmět.hesla interpersonální komunikace * komunikační dovednosti
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.77:81'42 , 316.772.4 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Komunikace bez zábran
    Jak se naladit na společnou vlnovou délku. Správně s druhými mluvit a komunikovat znamená především umění naslouchat jim a vnímat je. Komunikace nikdy neznamená monolog nebo umění přesvědčit druhého o své pravdě, ale vidět se v druhém jako v zrcadle a jako při tanci s ním najít společný rytmus myšlenek a řeči. Komunikovat bez zábran a napětí umí ti, kdo jsou s to ustoupit ve správné chvíli, ale přitom si zachovat tvář a názor. Takoví lidé mohou být zároveň přesvědčiví, protože druhým své pravdy nesugerují, nehypnotizují je, ale jsou jim partnery „na společné vlnové délce“. Kniha je psána pro lidi, kteří se potřebují zdokonalovat v komunikaci na pracovišti (manažeři, obchodníci, lidé, kteří musí každodenně mluvit s různými klienty). Knihu využijí také ti, kteří se snaží zbavit komunikačních nesnází a jimž činí problém komunikovat s různými, často i obtížnými partnery. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.