Počet záznamů: 1  

Válka médií

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Farkas, Viktor, 1945-2011 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Knižní klub, 2012 - 294 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-242-3254-6 (váz.)
    Záhady
     masmédia  mediální komunikace  mediální obraz  objektivita  manipulace (psychologie)
     eseje
    SignaturaC 346.647
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Válka médií
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.647   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 346.647 a   

    Údaje o názvuVálka médií : mýtus informační společnosti / Viktor Farkas ; [z německého originálu Mythus [sic] Informationsgesellschaft přeložil Vladimír Čadský]
    Záhlaví-jméno Farkas, Viktor, 1945-2011 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Knižní klub, 2012
    Fyz.popis294 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-242-3254-6 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002226239
    Edice Záhady (Euromedia Group - Knižní klub)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálMythos Informationsgesellschaft
    Předmět.hesla masmédia * mediální komunikace * mediální obraz * objektivita * manipulace (psychologie)
    Forma, žánr eseje
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.774 , 316.772.4 , 316.776.3 , 165.423 , 316.628 , (0:82-4)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Válka médií
    Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc „zametají pod koberec“. Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj. Takzvané „objektivní zpravodajství“ jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.