Počet záznamů: 1  

Strategie učení se cizímu jazyku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vlčková, Kateřina, 1976- - Autor
    Praha : Národní ústav odborného vzdělávání, 2011 - 79 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-87063-44-6 (brož.)
    Evaluační nástroje ;
      Přikrylová, Jana - Autor
     studium jazyků  komunikační dovednosti  jazyková výuka  pedagogická metodologie  školy  ověřování znalostí  pedagogická evaluace
     výzkumné zprávy  dotazníky
    SignaturaB 52.358
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Strategie učení se cizímu jazyku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 52.358   

    Údaje o názvuStrategie učení se cizímu jazyku : dotazník pro žáky / Kateřina Vlčková, Jana Přikrylová
    Záhlaví-jméno Vlčková, Kateřina, 1976- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Národní ústav odborného vzdělávání, 2011
    Fyz.popis79 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-87063-44-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002257313
    Edice Evaluační nástroje ; 23
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Přikrylová, Jana (Autor)
    Předmět.hesla studium jazyků * komunikační dovednosti * jazyková výuka * pedagogická metodologie * školy - Česko * ověřování znalostí * pedagogická evaluace
    Forma, žánr výzkumné zprávy * dotazníky
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 81'24 , 316.77:81'42 , 37.012 , 373/378 , 37.011/.012 , (437.3) , (047.31) , (049.5)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    Strategie učení se cizímu jazyku
    Návod k používání dotazníku, který zjišťuje, jaké postupy žáci uplatňují při učení se cizímu jazyku a jak používání strategií žáky podporuje učitel ve výuce. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.