Počet záznamů: 1  

Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Diblík, Jan - Autor
    Praha : Linde, 2012 - 259 s.
    ISBN 978-80-7201-863-5 (brož.)
      Veit, François - Autor
     mediální právo  regulace reklamy  osobnostní práva  právo duševního vlastnictví  nekalá soutěž
     monografie
    SignaturaC 346.156
    Umístění
    Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 346.156   

    Údaje o názvuMediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = Media law and intellectual property law in the Czech Republic / Jan Diblík, François Veit
    Souběž.n.Media law and intellectual property law in the Czech Republic
    Záhlaví-jméno Diblík, Jan (Autor)
    Vyd.údajePraha : Linde, 2012
    Fyz.popis259 s.
    ISBN978-80-7201-863-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002252951
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Souběžný český text
    Dal.odpovědnost Veit, François (Autor)
    Předmět.hesla mediální právo - Česko * regulace reklamy - Česko * osobnostní práva - Česko * právo duševního vlastnictví - Česko * nekalá soutěž - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt347 - Soukromé právo
    MDT (048.8) , 34:316.774 , 351.824.5 , 347.152 , 347.77/.78 , 346.545 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina ; čeština
    Druh dok.KNIHY
    Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
    Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři - česky i anglicky hovořícímu - základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v ČR, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též příslušná judikatura. První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti nekalým soutěžním praktikám. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.