Počet záznamů: 1
Kozel, Roman, 1974- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2011 - 304 s. : il.
ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.)
Expert
Mynářová, Lenka - Autor Svobodová, Hana, - Autor
marketingový výzkum
kolektivní monografieSignatura C 346.136 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Záhlaví-jméno Kozel, Roman, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2011 Fyz.popis 304 s. : il. ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002251856 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Mynářová, Lenka (Autor)
Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1