Počet záznamů: 1  

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kozel, Roman, 1974- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2011 - 304 s. : il.
    ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.)
    Expert
      Mynářová, Lenka - Autor   Svobodová, Hana, - Autor
     marketingový výzkum
     kolektivní monografie
    SignaturaC 346.136
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.136   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 346.136 v1   

    Údaje o názvuModerní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
    Záhlaví-jméno Kozel, Roman, 1974- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2011
    Fyz.popis304 s. : il.
    ISBN978-80-247-3527-6 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002251856
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Mynářová, Lenka (Autor)
    Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
    Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.