Počet záznamů: 1  

Každý je na něco chytrý

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Armstrong, Thomas, 1951- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 253 s. : il.
    ISBN 978-80-262-0019-2 (brož.)
     děti školního věku  inteligence (schopnost)  talent  rozvoj osobnosti  výchova dítěte
     populárně-naučné publikace  publikace pro mládež
    SignaturaC 345.902
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Každý je na něco chytrý
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.05.2024)C 345.902   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 345.902 b   
    Vltava vypůjčeno (do 03.05.2024)C 345.902 Va   

    Údaje o názvuKaždý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa]
    Záhlaví-jméno Armstrong, Thomas, 1951- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2011
    Fyz.popis253 s. : il.
    ISBN978-80-262-0019-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002233667
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálYou'r smarter than you think: a kid's guide to multiple intelligences
    Předmět.hesla děti školního věku * inteligence (schopnost) * talent * rozvoj osobnosti * výchova dítěte
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * publikace pro mládež
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 37.03-053.2 , 159.923.5 , 159.928.23 , 159.956.2 , 316.346.32-053.5 , (0.053.6) , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Každý je na něco chytrý
    Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. Thomas Armstrong žije v americké Kalifornii. Má za sebou třicetiletou kariéru pedagoga a řadu knih a článků, v nichž se zaměřil především na rozvoj dětí a teorii mnohočetné inteligence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.