Počet záznamů: 1  

Kvalita ve službách cestovního ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Indrová, Jarmila - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2011 - 169 s. : il.
    ISBN 978-80-245-1766-7 (brož.)
    Odborná kniha s vědeckou redakcí
      Houška, Petr, - Autor   Petrů, Zdenka, - Autor
     cestovní ruch  management jakosti
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 33.372
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníS 33.372   

    Údaje o názvuKvalita ve službách cestovního ruchu / Jarmila Indrová, Petr Houška, Zdenka Petrů
    Záhlaví-jméno Indrová, Jarmila (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2011
    Fyz.popis169 s. : il.
    ISBN978-80-245-1766-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002249500
    Edice Odborná kniha s vědeckou redakcí
    PoznámkySeznam zkratek
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Houška, Petr, 1960- (Autor)
    Petrů, Zdenka, 1953- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla cestovní ruch * management jakosti
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 005.6 , 338.48 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.