Počet záznamů: 1  

International marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Machková, Hana - Autor
    Ed. 1st - V Praze : Oeconomica, 2010 - 191 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) :
      Král, Petr, - Autor   Lhotáková, Markéta, - Autor
     mezinárodní marketing
     kolektivní monografie
    SignaturaC 346.026
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    International marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.026   

    Údaje o názvuInternational marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv
    Záhlaví-jméno Machková, Hana (Autor)
    Údaje o vydáníEd. 1st
    Vyd.údajeV Praze : Oeconomica, 2010
    Fyz.popis191 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00
    Číslo nár. bibl.cnb002108056
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (Autor)
    Lhotáková, Markéta, 1971- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze (Jiná role)
    Předmět.hesla mezinárodní marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:339.564 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102108056_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    International marketing
    Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.