Počet záznamů: 1
Kaputa, Catherine, 1948- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2011 - 239 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7261-234-5 (brož.)
rozvoj kariéry osobní prezentace osobní image profesní úspěch
osobní branding osobní značka
příručkySignatura C 345.891 Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování Údaje o názvu Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch / Catherine Kaputa ; [z anglického originálu ... přeložil Michal Čakrt] Záhlaví-jméno Kaputa, Catherine, 1948- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2011 Fyz.popis 239 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7261-234-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002251826 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál You are a brand! Předmět.hesla osobní branding osobní značka Předmět.hesla rozvoj kariéry * osobní prezentace * osobní image * profesní úspěch Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 005.966 , 316.625 , 159.923.5 , 331.101.3 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201111/contents/nkc20112251826_1.pdf Ve volném výběru 316.6 - Sociální psychologie. Chování Druh dok. KNIHY Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1