Počet záznamů: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Du Plessis, Erik - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 256 s. : il.
    ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.)
     neurovědy  neuromarketing  spotřebitelské chování  obchodní značky
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 345.763
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Jak zákazník vnímá značku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *08.01.2024)C 345.763   

    Údaje o názvuJak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
    Záhlaví-jméno Du Plessis, Erik (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    Fyz.popis256 s. : il.
    ISBN978-80-251-3529-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002255253
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálBranded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of brain and the brand
    Předmět.hesla neurovědy * neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT 658.626 , 366.1 , 658.8:159.91 , 611.8+612.8+616.8 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Druh dok.KNIHY
    Jak zákazník vnímá značku
    Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.