Počet záznamů: 1
Jak zákazník vnímá značku
Du Plessis, Erik - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 256 s. : il.
ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.)
neurovědy neuromarketing spotřebitelské chování obchodní značky
populárně-naučné publikaceSignatura C 345.763 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Údaje o názvu Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] Záhlaví-jméno Du Plessis, Erik (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 256 s. : il. ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002255253 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Branded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of brain and the brand Předmět.hesla neurovědy * neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 658.626 , 366.1 , 658.8:159.91 , 611.8+612.8+616.8 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Druh dok. KNIHY Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1