Počet záznamů: 1
Ambrose, Gavin, 1973- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3245-6 (brož.)
Základy designu
Harris, Paul, - Autor
grafický design kreativita tvůrčí myšlení
příručkySignatura C 345.475 Umístění 76 - Grafika Title statement Grafický design : designové myšlení / Gavin Ambrose, Paul Harris ; [překlad Ivo Magera] Portion of title Designové myšlení Varying form of title Obálkový a hřbetní název: Des!gnové myšlení Main entry-name Ambrose, Gavin, 1973- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm ISBN 978-80-251-3245-6 (brož.) National bibl. num. cnb002253308 Edition Základy designu Note Přeloženo z angličtiny. Terminologický slovník Original Design thinking Another responsib. Harris, Paul, 1971- (Author)
Subj. Headings grafický design * kreativita * tvůrčí myšlení Form, Genre příručky Conspect 655 - Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod UDC 159.954/.955 , 159.954 , 766:655 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 76 - Grafika Document kind BOOKS V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1