Počet záznamů: 1  

Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Navarro, Joe, 1953- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 199 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3894-9 (brož.)
      Poynter, Toni Sciarra - Autor
     nonverbální komunikace  pracovní vztahy
     příručky
    SignaturaC 345.284
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 24.05.2024)C 345.284   

    Údaje o názvuJak prokouknout kolegy i obchodní partnery : [příručka bývalého experta FBI] / Joe Navarro & Toni Sciarra Poynter ; [překlad Daniel Hradilák]
    Záhlaví-jméno Navarro, Joe, 1953- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis199 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3894-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002226686
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálLouder than words
    Dal.odpovědnost Poynter, Toni Sciarra (Autor)
    Předchází Navarro, Joe. Jak prokouknout druhé lidi
    Předmět.hesla nonverbální komunikace * pracovní vztahy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.772.2 , 331.104/.105 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Odkazy (1) - KNIHY
    Předchází Navarro, Joe Jak prokouknout druhé lidi
    Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery
    Jak poznat, co si vaši spolupracovníci či klienti opravdu myslí, co cítí nebo zamýšlejí udělat? Jak skvěle zapůsobit na ostatní lidi, vyzařovat důvěru, autoritu a empatii a zanechat dobrý dojem? Autor bestselleru Jak prokouknout druhé lidi, bývalý agent FBI a firemní poradce v oblasti neverbální komunikace, vám ve své nové knize ukáže, jak porozumět neverbální komunikaci a mistrně ji využívat v pracovním životě - při jednání s kolegy, šéfy, zákazníky či obchodními partnery, při poradách, vyjednáváních, přijímacích pohovorech, prezentacích, obchodních obědech a v mnoha dalších situacích. Text plný příkladů z profesionální autorovy praxe provází více než čtyřicet modelových ilustrací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.