Počet záznamů: 1  

Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pospíšil, Miroslav - Autor
    Vyd. 1. - Plzeň : M. Pospíšil, 2011 - 388 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-903529-4-0 (brož.) :
     management  řídící práce  psychologie řízení  manažerské dovednosti  manažerská komunikace
     monografie
    SignaturaC 344.763
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.763   

    Údaje o názvuManažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů / Miroslav Pospíšil
    Část názvuJak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    Záhlaví-jméno Pospíšil, Miroslav (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePlzeň : M. Pospíšil, 2011
    Fyz.popis388 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN978-80-903529-4-0 (brož.) : Kč 349,00
    Číslo nár. bibl.cnb002234935
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla management * řídící práce * psychologie řízení * manažerské dovednosti * manažerská komunikace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005 , 316.46/.47 , 005.32 , 005.336.5 , 005.57 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    Publikace je 6. monografií autora. V ní se soustředil především na zvýšení kompetencí středních manažerů. Kniha je rozdělena do tří hlavních kapitol. První se zabývá technikami snižování stresu v zaměstnání, druhá budováním osobní autority manažera a efektivní komunikací, třetí manažerskými dovednostmi jako je delegování, zpětná vazba, korektivní rozhovor, motivace a hodnocení podřízených. Je to jediná publikace na trhu, která podává komplexní pohled na práci středního manažera, aniž by pojednávala o asertivitě, transakční analýze, neverbální komunikaci a dalších obehraných tématech. Nově je pojata proaktivita, emoční inteligence, problémy v hodnotách dnešní společnosti, cíl rozhovoru, motivační vrstvy člověka, vyjednávání, nežádoucí manipulativní taktiky v zaměstnání. Publikace obsahuje přehled 20 technik obrany proti manipulacím kolegů, zaměstnanců i advokátů, a problém narůstajícího individualismu. Kniha je určena všem, co mají bezprostřední podřízené i těm, kteří se na manažerskou práci teprve chystají v průmyslu, obchodu i státní správě. Obsah byl konzultován s mnoha výkonnými manažery a majiteli menších firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.